Om Föreningsskalet

Att vara en del av föreningslivet har alltid varit en självklarhet för oss som jobbar på föreningsskalet. Vi har fungerat som bland annat tränare, spelare och materialare. Ja, vi har nog gjort det mesta och vi är fortfarande aktiva. Det har givit oss ett sammanhang, gemenskap och en enorm glädje som är svår att hitta någon annanstans.

Trots all lycka och glädje vet vi vilka utmaningar en förening brottas med. Två gemensamma nämnare är nästan alltid pengar och tid. Vi vill med Föreningsskalet minimera den administrativa delen för lagen och maximera chansen till en bra förtjänst. Med Föreningsskalet behöver du inte ta upp beställningar eller samla in pengar. Allt sker digitalt och vi skickar beställningar direkt till köparen utan att ni behöver hantera den. Kan det bli smidigare?

Att hjälpa föreningar är vårt sätt att betala tillbaka till allt vad föreningslivet gett oss och fortfarande ger oss. Att föreningar och lag uppnår sina drömmar och mål är den största vinsten vi kan tänka oss.

Stort tack från oss på Föreningsskalet!

Uppgifter om Föreningsskalet

Företagsnamn: Föreningsskalet AB